Kritéria hodnocení: Matematika

Žák (žákyně) nosí na každou hodinu matematiky učebnici (1., 2. či 3. díl) a sbírku příkladů; školní sešit, domácí sešit; psací a rýsovací potřeby (propiska, ostrouhaná tužka, trojúhelníkové pravítko s ryskou, pravítko, kružítko, úhloměr, guma).

Znalosti z matematiky jsou prověřovány především písemným zkoušením - písemné práce v rozsahu kolem 20 minut se píší přibližně jednou týdně. Práce jsou bodovány a od letošního roku se učitelé řídí touto hodnotící stupnicí: 1 - do 90%, 2 - do 75%, 3 - do 45%, 4 - do 25%. Každé čtvrtletí píšeme hodinovou písemnou práci.

Písemné práce i okruhy k písemné práci budou vždy předem uvedeny na těchto webových stránkách.

Kromě písemných prací hodnocení zahrnuje:

- aktivitu a spolupráci v hodině (žáků mezi sebou; s vyučujícím)

- jedničky za různé matematické rébusy a početní úkony (nepočítají se do aritmet. průměru)

- vypracovávání domácích úkolů (za každé 3 nedonesené domácí úkoly píši vzkaz do

žákovské knížky o nepravidelném vypracování D.Ú.)

- vedení školního sešitu (úprava, čitelnost zápisů, doplňování učiva)

- dokončování prací zadávaných ve výuce

- nošení výše uvedených pomůcek

Používané zkratky: D.Ú. - domácí úkol (povinný)

D.D.Ú. - dobrovolný domácí úkol (nepovinný)

Uč. - učebnice 1., 2. nebo 3.díl

Sb. - pracovní sešit 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky